onsdag 26 oktober 2011

Praktik - Onsdag

Hej, min tredje praktikdag idag.
Idag började jag kl 10.00 med matte där jag fortsatte i häftet jag fick i måndags.
Där vi jobbade med ex. 10 upphöjt till 3 osv. sen direkt efter blev det kemi där jag inte gör ngt preciellt mycket.

senare efter maten blev det idrott, där dem hade orientering som man skulle springa själv, och då fick inte jag vara med för jag inte kan stället osv.. så jag gick en runda istället för att bara sitta still.

efter idrotten hade vi projekt och företagande, och det är att man tex fixar en clinic och får ihop lite pengar genom att sälja fika/saker till hästar som dem själva gör. pc sedan ger dem lite pengar till wwf.

Sedan var dagen slut och mamma hämtade mig och det va vid ca 16.30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar