onsdag 26 oktober 2011

Praktik - Fredag

Fredag.
Hej, idag började jag 07.30 med stalltjänst, då vi tog ut hästarna, mockade boxarna och tog av täckena.
Efter det var det körning (2 spann) det är 2 hästar som travar/ skrittar framför en vagn som vi sitter i, och vagnen sitter fast i dem. vi var 5 personer och dem som gick på skolan körde, det va så fruktansvärt kallt ute när vi körde hästarna, jag körde aldrig det var för dem aldrig sett mig med hästar, men jag har ridit i 8a år. aja det va kul ändå (:
sen var det slut för dagen kl 11.30

Veckan har faktis varit jätte rolig, och jag e väldigt intresserad av att gå där, alla e så trevliga o mogna om man gemför med dem i simrishamn, och jag e väldigt intresserad av skolan. det verkar verkligen vara något för mig !

En skoj vecka ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar